sobota, 27 grudnia 2014

Prolog

'Nie koszmar min przeciwpiechotnych zdominował nagłówki wszystkich gazet w Wielkiej Brytanii, lecz doniesienia o romansie księżnej z młodym muzykiem z Ameryki. Spekulacje podsycił przyjazd Lynch'a do Zjednoczonego królestwa'.
Taki tekst można zobaczyć w co drugim brukowcu i na każdym kanale telewizyjnym. Niewinna przygoda skończyła się skandalem na skalę światową. Nagle problemy tworzą się jeden po drugim...
Jestem Cat, a właściwie to Catherine Mary Lucy Windsor, Księżna Cambridge. Mam szesnaście lat i jestem częścią rodziny królewskiej. Pewnie myślicie, że to fajnie? Też na początku myślałam, że lepiej być nie może. Za wszelką cenę dążyłam do objęcia tronu. Teraz oddałabym wiele aby w moich żyłach nie płynęła 'błękitna krew'. Bycie księżną to nie są przelewki, to raczej szkoła przetrwania dla dam. Jeszcze może wszystko toczyłby się normalnie, swoim torem, gdyby ON nie pojawił się w Londynie. Czasami zastanawiam się czy po prostu nie zostawić tego wszystkiego i uciec gdzieś na odludzie. Chciałam zapomnieć, ale blizny przeszłości dają się we znaki. Chciałabym żeby tamten wieczór nigdy nie nadszedł. Może wtedy moje losy potoczyłaby się zupełnie inaczej?
Nie ważne.
Chciałabym opowiedzieć Wam moją historię. Wszystko zaczęło się pewnego wieczoru w Londynie...

~~~

Hejka ;*
Jestem Iggy i pewnie niektórzy kojarzą mnie z Love Me Like That. Jeśli nie, to będziecie mieli okazje mnie poznać czytając One Last Dance.
Tutaj mamy takie małe wprowadzenie do mojej historii. Czym ona będzie różniła się od LMLT? Tylko wszystkim :)
Mój blog będzie chyba oryginalnym ff, bo przynajmniej ja nie spotkałam się takim rodzajem opowiadania.
Poza tym chcę Wam zdradzić, że pracuję obecnie nad trzema projektami, więc będzie ciekawie.
Od razu chcę wspomnieć, że piszę tego bloga tak... Hmmm... Na spróbowanie. Jeśli nikt nie będzie czytał- trudno. ;)
Tu będzie określona liczba rozdziałów. Cały zarys historii mam już w głowię.
Anyway, mam nadzieję, że blog Wam się spodoba i chętnie będziecie go czytali, obserwowali i komentowali. :)
Szablon jest na razie taki jaki jest. Niedługo ulegnie zmianie.
Wszystkie zakładki (np. bohaterowie) w najbliższym czasie zostaną 'ogarnięte'.

KOMENTUJESZ = MOTYWUJESZ

Pozdrawiam :***

PS. Rozdział na LMLT pojawi się jutro albo w poniedziałek.

33 komentarze:

  1. jak to nikt ma nie komentować o.O? tak świetnie piszesz że na 300% znajdziesz jakiś nowych, lub starych czytelników ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie ;)) życzee weny :* / B.

    OdpowiedzUsuń
  3. To tak. Zaczynam od tego, że jestem wielką fanką tamtego bloga i myślę, że tego też będę . :3 Kocham to czytać. Masz talent. Kontynułuj to co robisz. Czekam na 1 rozdzial ♥♡♥♡ / Bubau

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na pewno będę czytać :D
    I wiesz, co? Nie wiem, jak to zrobiłaś, ale ukradłaś mi pomysł! Też chciałam pisać takiego bloga, ale ostatecznie zdecydowałam się na Cali. Jak zakończę Always to będę musiała wymyślić coś innego.
    Nie no, nie jestem zła xD Poprowadź tę historię tak, jak ja bym to zrobiła, ale po swojemu. Dobrze to wytłumaczyłam O.o?
    Napisz historię, a ja ją z miłą chęcią przeczytam :*
    Eh... Miałam być wredną G, a chyba nadal jestem Rebeką :/ No nic, wykorzenię to.
    Prolog bardzo mi się podoba, no bo generalnie piszesz wspaniale <5
    Czekam na zakładkę bohaterowie, ale po szablonie widzę, że chyba będziesz trzymać się Ariany.
    Dobra, jest 4:02 - gadam głupoty.
    Życzę Ci dużo, dużo, dużo weny na tego bloga i, żeby był jeszcze lepszy od poprzedniego. Czekam na pierwszy rozdział uzależniającej opowieści.
    xoxo
    ~G~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na samym początku chcę od razu podziękować za komentarze! Ty mi komentujesz, a ja olewam twoją pracę :/ zresztą ostatnio prawie mnie na bloggerze nie widać :/
      Serio Ci ukradłam pomysł? No to przepraszam. :D u mnie na LMLT miało być coś z motywem 'królewskim', ale. Stwierdziłam, że nie pasuje :D
      Tak, tak, dobrze wytłumaczyłaś, wszystko rozumiem. ;>
      Btw, jaki miałaś pomysł na taką historię? Chcę porównać czy to by było coś podobnego co ja sobie udumałam :D
      Wszystke zakładki postaram się wszytko szybciutko uzupełnić. Tak, nadal trzymam się Ari. Chciałam dać tu kogoś innego, ale po prostu nie mogę znaleźć nikogo odpowiedniego... Próbowałam z Vic Justice, a nawet z Olivią Holt, ale nikt mi nie pasuje tak jak panna Grande <3
      Jeszcze raz baaaardzo za wszystko dziękuję, Bekuś! <3
      To 'Bekuś' już mi się chyba zakorzeniło... Wiem, że teraz powinnam zwracać się do Ciebie G lub Genevieve, ale dla mnie zawsze będziesz Rebeką ^^
      Pozdrawiam :3 ❄️

      Usuń
    2. O nie, nie, nie! Nie zdradzę Ci mojego planu na taką historię. Mogę tylko powiedzieć, że chciałam pisać o bad boy'u :P
      Jestem ciekawa, co wymyślisz :D
      Przeklęta Rebeka! Widzę, że nie tak łatwo się jej pozbyć :/ No nic, może potrzeba więcej czasu.
      Pozdrawiam <5

      Usuń
    3. Ha-ha, okay ;)
      Cholera, no, ja mam już 2 plany co do nowego bloga od bad boy'u. :') xD
      Myślimy podobnie :D
      Bekuś<3 Muszę to sobie wybić z pamięci :D

      Usuń
  5. pomysł jest wyjątkowo ciekawy :D
    z pewnością będę czytać :D
    muzyk i księżna...
    pomysł oryginalny :D
    takiego bloga jeszcze nie czytałam :D
    pozdrawiam <5

    OdpowiedzUsuń
  6. YOLO!
    Pierogi prologi xD
    Ariana ^^ Moja trzecia miłośc ^^
    Po Sel i Riku xD
    Księżna i muzyk Nie spodziewałam się ^^
    Magic in London xD
    Nie przejmuj się za dużo się wdychałam zapachu świeczek xD
    Czekam z niecierpliwością na 1 rozdział
    ciekawi mnie kto jest tym muzykiem! :D
    Zapraszam do mnie kochana cos ostatnio nie komentujesz? ;)
    http://r5-story-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty też nawdychałaś się dymu ze świeczek? XD u mnie w pokoju stoi kawowa świeczka i często ją zapalam, więc już wiem po czym mi odwala. Xd
    #JustKidding xD
    A tym muzykiem jest... LYNCH!
    Xd no a kto inny? Xd
    Dobra Iga, ogar xD
    Bardzo dziękuję za kom! Już do Cb lece nadrobić wszystko :) <3

    OdpowiedzUsuń
  8. OŁ-OŁ-OŁ-YEEEAAAH ! XD
    Zapowiada się cudnie! ;*
    Życzę worka weny! :D
    A co do tej twojej świeczki kawowej... To też mam! I popieram twe słowa, że po niej odbija człowiekowi, że aż banan ma beke ;-; xd
    Nie będę pisać tu dużo, nietypowych i niepotrzebnych rzeczy, więc kończę zanim jednak coż napiszę xd
    Pozdrowiowiowionka! ;p
    ~ Ann

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję ♥
      świeczki kawowe 4eveh, nie ważne, że dostaje się głupawki :D
      Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam (:

      Usuń
  9. O matko! Jestem tak strasznie zaciekawiona co bedzie dalej!
    Czekam na 1 rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Next postaram się dodać do końca tygodnia :) <3

      Usuń
  10. http://mylifeisbrutalx.blogspot.com/ wpadniecie, skomentujecie ? :) bardzo mi zalezy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostajesz nominowana do LBA więcej na http://supelek1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł na bloga! Nie mogę się już doczekać 1 rozdziału!
    Zapraszam do siebie: http://suzi-l.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, postaram się niedługo wpaść:)☺️

      Usuń
  13. Zapowiada się ciekawie. Wpadam tylko gdy pojawi się nowy post ! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Nominowałam cię do LBA! Szczegóły u mnie!
    http://r5-story-love.blogspot.com/2015/01/lba_48.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć.
    Na twojego bloga zajrzałam przypadkiem, lecz jestem bardzo miło zaskoczona. Piszesz bardzo fajnie opowiadania, choć jak na razie mogę to mówić po króciutkim prologu. Nie czytałam nigdy wcześniej Twoich opowiadań i to wielki błąd. Mam nadzieję, że będziesz dodawać rozdziały często i gęsto, aby mogła czym cieszyć oczy! :)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam również w moje skromne progi:
    http://vampireandmillionaire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Lydia Land of Grafic